noah-in-usa.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Noah

Reacties

Reacties

Monique & Leo

Super!! Je grote avontuur gaat nu eindelijk. Wij wensen jou daar een hele fijne tijd. Het zal vast een fantastisch jaar worden, waar je later met veel plezier op terugkijkt. Wij kijken uit naar je belevenissen en lezen heel graag wat je zoal mee maakt.

Tommy van Erp

Vastgepind op de homapagina van de iPhone! Wil niets missen van je ervaringen!

Ik zal de link ook in de nieuwsbrief van school laten zetten. Dan kunnen alle oud-docenten van het OBC jouw blog vinden.

Succes Noah!

Karla en mark

Leuk Noah!
Zo kunnen we lezen wat je allemaal meemaakt op je grote avontuur.
De foto's zijn ook erg leuk.
We kijken uit naar je volgende reislog.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!